reede, 12. november 2010

Piimasupp makaronidega

Täna siis tuli hull supi isu. Olen juba pikemat aega mõelnud, et tahaks täitsa tavalist piimasuppi. Mõtlesingi, et proovin järgi. Kusjuures väga hea tuli. Paljudele, nagu ka mulle, on viimane piimasupi süümise kogemus lasteaiast ehk siis oma 18 aastat tagasi. Täitsa huvitav mõelda, et lasteaias oli piimasupp üks jubedamaid toidukordi ja selleks, et ma seda ise teeksin kulus 18 aastat.

Kogus: kahele inimesele

3,5 dl vett
3,5 dl piima
umbes 50 g makarone (võib ka riisiga teha)
soola, suhkrut

Mina lasin vee keema ja seejärel lisasin makaronid ning umbes 0,5 tl soola. Keetsin makarone kuni nad peaaegu pehmed. Seejärel lisasin piima ja segasin vispliga korralikult ja pidevalt. Ma vihkan, kui piimale koorik peale tuleb või mõni klimbitaoline "mollusk" tekib. Kui piim oli keema hakanud, siis umbes 1-2 minutit keetsin ja seejärel lisasin suhkru. Tegelikult võib suhkrut igaüks ise oma kaussi lisada, sest mõni ei taha väga magusat.
Juurde tegin klassikalised lastevorstiga võisaiad ja kõht saigi täis ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar