neljapäev, 26. jaanuar 2012

Pirukas porgandi ja kartuliga

Seda pirukat olen ma mehe soovil korduvalt teinud ja minu üllatuseks seda mul blogis ei ole. No vähemasti ei suutnud ma seda leida :)
Natukene mässamist ja väga hea pirukas õhtuseks eineks.
Maitseb ka külmalt väga hästi.




Vaja läheb:

Taigen:
250 g teralist kohupiima
50 g sulatatud võid
5 dl jahu
1 tl küpsetuspulbrit
1 tl suhkrurt
1 tl soola
pool muna

Täidis:
350 g kartulit
350 g porgandit
100 g sibulat
3 spl hapukoort
2 spl jahu
soola
musta pipart
pool muna määrimiseks

Sega kohupiim ja sulatatud või. Lisa muna ning sega. Lisa kuivained ja sõtku ühtlaseks massiks. Jaga taigen pooleks. Rulli pool taigent vastavalt vormi kujule. Nii et ka vormi ääred saaksid kaetud. Mina olen kasutanud umbes 20x20 suurust vormi.

Riivi jämeda riiviga kartul ja porgand. Prae kergelt läbi tükeldatud sibul. Lisa riivitud porgand ja kartul. Prae madalal kuumusel umbes 10 minutit. Maitsesta soola ja pipraga. Lisa jahu ja hapukoor. Sega korralikult läbi. Tõsta täidis vormi, mille oled eelnevalt katnud poole taignaga.

Rulli teine pool taigent ka vastavalt vormi suurusele ja tõsta täidise peale. Määri munaga ja tee kahvliga õhuaugud sisse. Küpseta 45 minutit 180 kraadi juures.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar