kolmapäev, 9. november 2011

Kohupiima-kondentspiimakook

Tegemist siis ühe lihtsa ja super nämma koogiga. Olen seda vist tänaseks oma 5 korda teinud, minu puhul on seda päris palju, sest mulle meeldib uusi retsepte katsetada :)
Retsept pärit Ragne blogist.





Põhi:

3 dl nisujahu
100g võid
3 spl suhkrut
1 tl küpsetuspulbrit
umbes 3 spl leiget vett

Täidis:
150 g toorjuustu
1 purk kondetspiima suhkruga
400 g kohupiimapastat (kui mul külmikus teraline kohupiim, siis olen seda kasutanud ja juurde lisanud maitsestamata jogutit või hapukoort)
3 muna
2 tl vaniljesuhkrut

Põhja jaoks segada kuivained ja lisada toesoe või ning näppida sõrmedega pudiks. Seejärel lisada vesi ning segada. Valminud taigen panna küpsetusvormi (26 cm), katta nii põhi kui ka küljed. Küpseta koogi põhja 200 kraadi juures 10 minutit.

Täidise jaoks sega toorjuust munadega. Seejärel lisa kohupiim ja vaniljesuhkru ning kondetspiim. Sega korralikult läbi ning kalla eelküpsetatud põhjale. Küpseta 180 kraadi juures 45 minutit. Lase koogil jahtuda ja voilaa . Kui suudate kooki järgmiseks päevaks hoida, siis see on eriti hea :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar