teisipäev, 7. detsember 2010

Broilerifileepada köögilivjadega

Antud toidu puhul olen alati mänginud kogustega vastavalt sellele, kui palju mul midagi külmikusleidub või mis aastaajaga tegu parasjagu on. Antud retsept pärineb tegelikult kaalujälgiate ühest vanast voldikust, kuid olen seda oma maitsele mugavdanud.




400 g broilerifileed
1 paprika
2 suurt sibulat
4 hapukurki
5 väiksemat porgandit
petti
vett
köögiviljapuljongi kuubik
2 tl õli
8 tl tomatipastat
maitsestamiseks soola, paprikapulbrit ja pipart


Tükeldan broilerifilee tükkideks ja praen õliga läbi. Maitsestan soola ja paprikapulbriga. Seejärel kallan broilerifilee tükid potti. Seejärel praen läbi tükeldatud sibula, paprika ja porgandi (hästi peenikesed kettad). Lõpus olen ka natukene vett lisanud, et porgand paremini küpseks. Kui olen praadimise lõpetanud kallan kõik potti. Hakin hapukurgi ja lisan samuti potti. Järgnevalt lisan petti ja vett. Peti ja vee vahekord võiks olla umbes 3/4 petti ja 1/4 vett. Seda kui palju sõltub, kui vedelat kastet soovitakse. Lisan juurde puljongikuubiku ja keedan. Maitsestan ja lisan ka tomatipasta. Keedan vaiksel tulel seni kuni porgand on valmis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar